BANK PORTAL 1 USD 1 EUR
Buy 41.25 43.60
Sell 41.70 44.15
Rates on 21.11.2024
NBU 1 USD 1 EUR 1 RUB
Price, UAH 41.25 43.56 0.41
Rates on 21.11.2024
21 November 2024 15:31
Exchange Rates

Комплаєнс

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НЕПРИЙНЯТНУ ПОВЕДІНКУ В БАНКУ

АТ «БАНК «Портал» визнає критичну важливість вчасного та відвертого обговорення та врегулювання проблем пов’язаних з неприйнятною поведінкою в Банку/порушеннями в діяльності Банку (надалі - неприйнятна поведінка) на всіх рівнях управління Банком.

Запроваджений Банком Порядок (механізм) здійснення конфіденційного повідомлення про неприйнятну поведінку в АТ «БАНК «ПОРТАЛ» є складовою частиною запровадженої корпоративної культури та культури управління ризиками Банку.

Якщо Вам (клієнту, працівнику, діловому партнеру або іншій зацікавленій особі) відомі факти неприйнятної поведінки працівників Банку, порушення законодавства або інші факти, які можуть нашкодити інтересам Клієнтів та/або Банку, Ви можете проінформувати Банк про це, заповнивши та відправивши запропоновану Банком форму повідомлення (Форма повідомлення про неприйнятну поведінку в Банку) та надіслати:

-          листом на поштову адресу: 01135, Україна, м. Київ, пр. Берестейський, 5-А (з поміткою на конверті «Конфіденційно, Головному комплаєнс-менеджеру») або

-          на електронну поштову скриньку whistleblowing@bank-portal.com.ua

Звертаємо увагу!

Всі повідомлення мають статус конфіденційної інформації, що обов’язково будуть оброблені з забезпеченням конфіденційності Вашого звернення.

При надсиланні листом цього Повідомлення про неприйнятну поведінку Ви підтверджуєте, що вся вищезазначена інформація є достовірною і погоджуєтеся з тим, що Банк може перевірити дані, які були Вами вказані.

Банк гарантує та документально закріпив забезпечення захисту Працівників Банку, що повідомлять про неприйнятну поведінку/ порушення в діяльності Банку.

Повідомлення, надіслані з метою вирішення інших (особистих) конфліктів з посадовими особами Банку та скарги/пропозиції щодо якості обслуговування Клієнтів Банку, які не підпадають під визначення неприйнятної поведінки, відповідно до Порядку (механізму) здійснення конфіденційного повідомлення про неприйнятну поведінку в АТ «БАНК «ПОРТАЛ» будуть опрацювані відповідно до умов роботи Банку зі зверненнями.

Ми вдячні Вам, що з Вашою допомогою ми зможемо мінімізувати випадки неприйнятної поведінки в Банку.

 

З повагою, АТ «БАНК «ПОРТАЛ».