BANK PORTAL 1 USD 1 EUR
Buy 40.35 43.90
Sell 41.00 44.75
Rates on 29.05.2024
NBU 1 USD 1 EUR 1 RUB
Price, UAH 40.40 43.97 0.46
Rates on 29.05.2024
29 May 2024 23:23
Exchange Rates

Звернення клієнтів

                                   ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ БАНКОМ ЗВЕРНЕНЬ КЛІЄНТІВ

Врегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансової послуги, здійснюється клієнтом безпосередньо у процесі надання фінансової послуги з працівником Банку, який обслуговує споживача, або з його безпосереднім керівником. У разі потреби клієнт має право направити до Банку відповідне звернення.

Звернення клієнта, як правило, подаються до Банку у письмовому вигляді. Як виняток, клієнт може на особистому прийомі (за попереднім записом) звернутись до керівника Банку з усною скаргою. Якщо вирішити порушені питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, працівником Банку, уповноваженим на це керівником Банку, зі слів клієнта записуються відомості, необхідні для розгляду скарги, і в подальшому усна скарга розглядається у тому ж порядку, що й письмова.

Банк розглядає звернення клієнтів у порядку, встановленому чинним законодавством України. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Про результати розгляду звернення Банк повідомляє клієнта письмово.

Крім того, клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв'язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов'язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов'язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п'яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.

Додатково повідомляємо, що з інформацією про розгляд звернень клієнтів можна ознайомитись  за наступним посиланням - https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals