Звернення клієнтів
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ БАНКОМ ЗВЕРНЕНЬ КЛІЄНТІВ
Врегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансової послуги, здійснюється клієнтом безпосередньо у процесі надання фінансової послуги з працівником Банку, який обслуговує споживача, або з його безпосереднім керівником. У разі потреби клієнт має право направити до Банку відповідне звернення.
Звернення клієнта, як правило, подаються до Банку у письмовому вигляді. Як виняток, клієнт може на особистому прийомі (за попереднім записом) звернутись до керівника Банку з усною скаргою. Якщо вирішити порушені питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, працівником Банку, уповноваженим на це керівником Банку, зі слів клієнта записуються відомості, необхідні для розгляду скарги, і в подальшому усна скарга розглядається у тому ж порядку, що й письмова.
Банк розглядає звернення клієнтів у порядку, встановленому чинним законодавством України. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Про результати розгляду звернення Банк повідомляє клієнта письмово.
Додатково повідомляємо, що з інформацією про розгляд звернень клієнтів можна ознайомитись за наступним посиланням - https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals