Поточний рахунок
Банк проводить розрахунково-касове обслуговування громадян, незалежно від наявності у них поточного рахунку в нашому Банку.
Розрахункове обслуговування клієнтів (приймання платіжних інструкцій) здійснюється:
- із фізичною присутністю клієнта у Банку (приймання платіжних інструкцій на паперових носіях) - в робочі дні з 9:00 до 18:00,
касове обслуговування здійснюється з 9:00 до 17:00;
- із застосуванням засобів дистанційної комунікації – щоденно з 9-00 до 22:00.
Якщо у вас є потреба відправляти або отримувати кошти - звертайтеся до операційного відділу за телефонами: +38044 2074351 та +380674430454. Стосовно інших питань - info@bank-portal.com.ua
Стандартні платіжні інструкції для платежів в іноземній валюті можна оглянути за посиланням.
Можливість та умови дострокового розірвання договору про надання банківської послуги, а також спосіб такого розірвання договору визначені відповідним договором, з яким можна ознайомитись за посиланням.
Діючі тарифи можна подивитися тут.
Діючі тарифи на обслуговування з використанням платіжних карток можна подивитись тут.
Авторизаційні ліміти на проведення операцій з використанням платіжних карток можна подивитись тут.
Тарифи на послуги (операції), які надаються (здійснюються) у сфері кредитного обслуговування можна подвитися тут.
Публічна пропозиція АТ "БАНК "ПОРТАЛ" на укладення договору банківського рахунку з фізичними особами розташована за цим посиланням.
Договір банківського рахунку для укладання з самозайнятою особою розташований за цим посиланням.
Інформація про умови надання платіжних послуг в АТ «БАНК «ПОРТАЛ».
Порядок обробки і захист персональних даних в АТ "БАНК "ПОРТАЛ"
Інформація про заходи безпеки, що надається користувачу до укладення договорупро надання платіжних послуг знаходиться за посиланням.
|